Jahapp, here we go again.

(Seriöst, NÄR ska jag sluta med all engelska? Och NÄR ska jag sluta med alla parenteser?)

I det här inlägget förutspådde jag att mina inlägg skulle börja bli gnälliga och klagande någon gång i oktober.
Jag trodde att det var då min vinterdepression skulle slå till.

Men jag vet inte jag.
Om man tittar på den senaste tidens inlägg så verkar jag vara där redan.
Det måste jag råda bot på.
Därför tänker jag lista saker som är roliga med hösten (vintern januari-mars finns det inget positivt med. Då får jag knarka istället tror jag). Hojta gärna till om det är något jag missar


Roliga saker med hösten:

- Det är fina färger ute
- Man slipper svettas
- Man kan ha trevliga höstkläder på sig
- Dagis har börjat igen!
- Man kan vara inomhus med gott samvete
- Tända ljus!
- Alla tv-serier kommer igång igen
- Det blir legitimt att längta efter julen
- Jag slipper visa mig i badkläder

Mot en trevlig höst.
Pronto!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback