Me love Magnus Betnér

Och då inte bara för att han är sjukt snygg. Utan för att han är rolig (duh!) och skämtar om faktiskt roliga saker. Inte bara det gamla klassiska, utan om vardagssaker.

Här: 
www.youtube.com/watch 


Titta, njut och skratta. Dessutom har han ju så jävla rätt! Jag tror att världen överbefolkas av idioter som tycker att det är bra att tjejer bara får ha rosa och vara söta, och killar bara ska ha tuffa kläder och vara tuffa. Stackars barn, hur kul kan det vara att ha hjärnlobotomerade föräldrar?

För ja - om man inte fattar att kön är en social konstruktion, och att alla barn ska och bör och kan ha alla färger och klädesplagg - då har man inte många får i hagen. Kanske ett får, som är sjukt och bara får dödfödda barn.

Jag tycker så synd om deras barn, jättesynd! Det värsta är ju att deras barn sen blir såna som mobbar min vackra unge för att han har på sig rosa eller vad det nu kan vara. Idioti! Jag ska lära honom så mycket bra saker att säga tillbaka!

Idiotunge med mongoförälder: "Killar kan inte ha rosa!"
Min unge: "Nej, jag förstår att de som har problem med sin identitet (som till exempel din pappa) inte klarar av att bryta mot normen. Vi lite starkare individer har inga problem med det."

Idiotunge med mongoförälder: "Öh... är du tjej eller, du har ju blommor på tröjan?"
Min unge: "Jaså, är blommor könskodade? Vad mer än könskodat menar du? Den där stolen du sitter på, det är ju lönn. Lönn är ju allmänt känt för att vara ett träslag för just idioter. Så jag antar att det passar bra ihop med dig."

Mongoförälder som kommer uppfostra en idiotunge: "Jaså, det här är din dotter? Nehej, är det en kille? Men - han har ju rosa?!"
Jag: "Ja, och tänk! I morse hittade vi hans snopp i blöjan, den har tydligen trillat av. Och i morse hittade vi en prenumeration på "gays 'r' us".  Eller nej vänta. Det är ju bara i din inskränkta lilla hjärna såna saker kan hända pga att en kille har rosa. Vi tänkande individer inser ju att det inte är så."

Suck, jag ska flytta till djungeln. Apor och diverse insekter måste ju vara mer intelligenta än vissa människor?

Kommentarer
Postat av: Jeanette

Kan inte mer än säga: Jag instämmer!
*dansar dansen: jag är ingen mongoförälder, som kommer uppfostra mongobarn... hmm jag är iofs inte förälder.. men ändå* :-D

Postat av: lisa

jag tycker att han kan spåra lite ibland, men det här var ju underbart. jag kan inte annat än hålla med. man bli så sjukt trött på folk ibland.

2007-02-13 @ 10:55:17
URL: http://lisamaria.blogg.se
Postat av: Pelle

Magnus var sjukt rolig :-D

2007-02-14 @ 09:18:22
URL: http://blandkatterochkorvar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback