(Möjlig spoilervarning)

Hörrni! Den här veckan börjar det. Nej, inte vinterdepressionen, den har nog redan slagit ut i full blom.
Jag talar om tv-serierna. Det är nu de drar igång. Inom en snar framtid kommer vi återigen kunna njuta av serier som
The Office, The big bang theory, Grey's anatomy , Gossip Girl, Heroes, New adventures of old Christine, och... vad har jag glömt?

Det är nästan så att jag känner att mina små älsklingar (ihop med mitt älskade lilla hus) kan klara biffen, så att jag inte behöver kontakta vårdcentralen angående vinterdeppen. Men bara nästan.


Kommentarer
Postat av: Leos pappa

Dexter, californication, how i met your mother.



annars var defying gravity riktigt bra

2009-09-22 @ 14:24:39
Postat av: Danitra

HOUSE!!



House FTW!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback