Vem är du, vem är jag, levande charader.

Liksom många andra undrar jag också vilka det är som läser min blogg. Andra ser till att göra ett inlägg om det, typ "berätta vem du är och varför du läser min blogg", men jag vågar inte. Alltså på riktigt, jag vill jättegärna veta vilka ni är som läser (förutom de av er som jag känner privat of course, er har jag koll på), men jag vill inte göra en sån grej.

För hur pinsamt blir det inte när ingen svarar? När det är tyst och dött i kommentarsfältet och det verkar som att inte en enda kotte läser. När jag får liksom lite skämtsamt skoja om att "hörrni, kom igen nu då" och det liksom framgår att jag tycker att det är jättepinigt att inte få någon respons.

Det är anledningen till att jag aldrig har bjudit ut någon. Tänk vad pinsamt när de säger nej och så står man där och hummar och brummar. Eller så svarar de inte alls. Usch.

Så nu hoppar vi den idén. Den dagen jag har många läsare ska jag ge mig på den grejen. Och passa på att ha en
sån där frågestund som folk har. Sen så skulle jag passa på att byta till blogspot eller någon annan bloggportal också. (Kanske till och med ha ett bloggnamn som inte låter helt efterblivet)

Gud vad jag hatar blogg.se
Det måste vara den sämsta bloggportalen ever.
Men eftersom jag får kämpa med näbbar och klor för varenda liten läsare (och jag älskar er så mycket) vågar jag inte byta.

Så jag stannar kvar här. Vad är väl en bal på slottet?

Kommentarer
Postat av: Johanna

jag läser, hittat din blogg på familjeliv tror jag. och eftersom jag är så jäkla nyfiken och du skriver jätte bra, roligt och aningens stört så fastnade jag! =P



//Johanna (Rickards tjej)

Postat av: Kattkerstin

Jag tyckte nog att blogg.se var bättre än bloggspace.se som jag har nu. Men så är jag ju en tönt som inte gör mer än skriver på bloggen. (Och läser Fotbollsfrun gör jag också...;-))



Jag tycker jättemycket om din blogg, om du flyttar den så följer jag med, tror nog att du vågar lita på att de allra flesta av dina läsare gör detsamma!

2009-09-21 @ 09:47:04
URL: http://kattkerstin.bloggspace.se
Postat av: umemamman

Bara du talar om var du flyttar.:)

Du kan ju alltid läsa boggar av de som ger dig kommentarer.En liten uppfattning får du nog av oss då......

2009-09-21 @ 11:04:09
URL: http://hyh-sund.blogspot.com
Postat av: lisa

jag är väldigt flexibel. jag lovar att svara på ett sådant inlägg, även om du kanske har lite koll på vem jag är efter snart nio år... och jag lovar att följa med om du flyttar. och att komma och hälsa på när du har flyttat IRL. japp. flexibel är mitt mellannamn ju.

2009-09-21 @ 11:09:35
Postat av: viola

jag läser ofta men e är sjukt dålig på att komentera :)

å du vill du byta portal kan du ju bara länka här :)

2009-09-21 @ 17:33:00
Postat av: Annica

Jag hittade dig genom Familjeliv o eftersom du skriver så sjukt bra stannar jag kvar. Det är en fröjd att läsa dina inlägg, rent språkmässigt :) Och ja, jag följer med, bara du länkar :D

2009-09-21 @ 18:09:33
Postat av: Malinka

Ja, du vet ju vem jag är. (Tror du. Moahahaha!)



Men det är välan bara att flytta till Blogspot eller vart du vill, och lägga in en länk i sista inlägget här. De som vill läsa dig kommer ju lätt att klicka vidare. Och lägga den nya bloggen i bokmärken/i rss:en.



Serru. Byt nu!

2009-09-21 @ 18:44:32
URL: http://sabbochskogis.blogspot.com
Postat av: aequinoxia

Du har "koll" på oss?! :-o

2009-09-22 @ 12:14:06
URL: http://aequinoxia.blogsome.com
Postat av: Tove

Hej Ellen.



Vill kliva fram ur en anonyma massan, och visa att du har ytterligare en trogen läsare:)



Alltid lika skönt när man kikar in då och då och hittar nya, välskrivna och fyndiga inlägg. Fortsätt så!



Hoppas du och familjen mår bra.



Kram Tove

2009-09-22 @ 14:23:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback