Prinsessa!

Nej inte jag.
Filmen jag och en kompis ska se.
Nu sticker jag på bio!





(Neej. Jag fattar inte hellre varför man lägger upp såna här inlägg. Men alla gör ju det. "Nu ska jag...." och sen en bild. Jag tänkte att jag kanske hade missat något. Att såna inlägg liksom förklarar sig själva när man sitter och klickar och skriver. Men neej. Det är fortfarande lika märkligt. Varför skulle ni vilja veta hur jag ser ut när jag ska gå på bio? Eller varför skulle jag vilja veta hur nån annan ser ut när de ska gå och bowla? Jag fattar verkligen inte. Men nu har jag gett det en chans. Muppigt känns det. Nåja. Man ska prova allt innan man dör sägs det. Och ja, det innebär att någon gång kommer det komma ett videoblogginlägg på den här bloggen. Men jag tänkte avvakta. Tills jag inte har några läsare kvar. Alls.)


Kommentarer
Postat av: Jenny

Vad fin du är när du ska gå på bio! ;-)

Jag hade dock både trott och hoppats på ett argt inlägg om den där Ankan. Jag ger inte upp utan tittar in i morgon igen.

2009-09-16 @ 20:29:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback