Pippi på rymmen

Gud vad härligt trotsig hon är Annika. Slänger en tillbringare med mjölk i marken och bara "jag rymmer!". Tommy, jag har såna issues med honom, han är så töntig. "Hejdå mamma, nu rymmer vi", hur rebelliskt är det?

Och så deras mamma. När jag var liten var hon liksom urtypen för en gnällig mamma. Hon var som grannens mamma. Nu som vuxen tycker jag väl inte att hon är särdeles sträng. Hon vill att ungarna ska komma hem till åtta om de har sagt det, och hon vill ha hjälp med jordgubbslandet. I övrigt är hon ju råcool, låter barna springa hos Pippi som de önskar.

The perspectives they are a-changing.

Kommentarer
Postat av: Jenny

En liten kommentar om bloggen i allmänhet: Du skriver mkt bra! KUL att läsa! :)

2009-09-05 @ 12:13:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback