Omväxling förnöjer

Emmy:

Jag ha mer välling!
(Jag hämtar välling)
Jag inte ha den!
(Jag går ut med vällingen)
Jag ha välling!
(Jag går in med vällingen)
Jag inte ha den, ta bort den!
(Jag tar bort vällingen)
Jag ha den! Jag ha vällingen!
(Jag ger henne vällingen)
Neej välling! Jag inte ha den!
(Jag går ut med vällingen)
Jag ha vällingen!
(Jag ger henne vällingen)
Tack tack!

eller

Min jacka! Jag ha den!
(Jag ger henne jackan)
Jag ha på den!
(Jag börjar ta på den)
Neej, jag inte ha jackan! Ta bort den!
(Jag tar bort den)
Jag ha jackan! På med jackan!
(Jag ger henne jackan)
Neej! Jag ta på den. Själv!
(Jag slutar hjälpa henne)
Mamma ta på den!
(Jag hjälper henne)
Neej ha jacka. Ta bort den!
(Jag tar bort den)
Jag ha min jacka!!!


Ni fattar va?
Livet är never the same när man har en tvååring hemma.


Kommentarer
Postat av: Danitra

Vilket tålamod du har! Efter att sonen ändrat sig en gång så säger jag "Skit i det då!" och går iväg.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback