Om jag vore en modebloggare...

... hade jag inte behövt fråga det här, för då hade jag vetat ändå. Men nu är jag ingen modebloggare, utan en småbarnsmorsa med noll känsla för mode.

I alla fall, en sån här kjol:



Passar den på någon med markerad midja,  tjock rumpa och stora lår? Och stora tuttar?
Ja alltså jag. Ja, alltså tjock.

Eller ska man vara smal för såna kjolar?
Jag tycker att den är så fin fin fin.
Och kommer säkert att lura i mig att jag är fin i den om jag står i ett provrum.

Men är den för skinny bitches, eller för såna som gillar smulpaj?

Kommentarer
Postat av: Leos Pappa

ser pördigt ut

2009-09-12 @ 06:56:34
Postat av: Bodil

Jag är halvtjock, men skulle lätt sätta på mig den kjolen! Den är skitsnygg!! Men, eh, jag är inte heller någon modebloggare direkt...

Postat av: jänet

go for it!

2009-09-12 @ 11:29:50
URL: http://aboutjeanette.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback