Namnbyte

Så om jag nu bestämmer mig för att byta bloggportal, vad ska bloggen heta då?
Blandkatterochkorvar kom ju till för att jag först tänkte blogga typ "idag var jag och Noa på bvc, sen gick vi hem till katterna". Nu är det inte riktigt så längre, och namnet låter så jäkla muppigt.

Men vad ska jag kalla bloggen? "Blondin-Ellen" känns ju lite... härmapa. "En chokladberoendes bekännelser" känns lite långt. "Ja, jag tycker att jag är bättre än andra" kanske fungerar som header, men inte som namn.

Så vad ska jag kalla bloggen? Några tips?



Kommentarer
Postat av: Danitra

Till var ska du byta?

Postat av: Ellen

Jag funderar på blogspot. Det verkar enkelt och lättfattligt vad jag har sett.



2009-09-23 @ 15:01:45
Postat av: Malinka

Blogspot är enkelt och bra om man inte bryr sig sådär jättemycket om formen. Som jag.



Urcellen Ellen känns lite upptaget, annars hade det varit skojsigt. AktuEllen är lite för götteborschkt. En gulhårig blondins bekännelser är vagt bekant.



Nä, inte min grej. Jag lyckades ju inte ens hitta på nåt bra till mig själv.

2009-09-23 @ 19:02:39
URL: http://sabbochskogis.blogspot.com
Postat av: milimina

äh det mest självklara är så klart KARAMELLEN :)

2009-09-23 @ 19:39:51
Postat av: Kati

Haha, av nån anledning så tänker jag alltid på ditt bloggnamn som blandKOTTERochkorvar eller kanske till och med kottar. Inte visste jag att jag gått och blivit dyslektiker ;-)

Fast när jag tänker efter har jag nog nån gång för länge sen sett att det faktiskt står katter, har bara rört till det i huvet lite.

Jaja, en liten parentes.

2009-09-24 @ 09:47:24
Postat av: Lilly

Jag vet inte riktigt hur jag hittade din sida, men jag är glad att jag gjorde det :). Prenumererar nu på din sida på BlogLovin'!

2011-05-07 @ 00:28:41
URL: http://smsalåna.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback