Jävla klant!

Om man får ett slag (nu har jag först skrivit ett smäll och en slagg (!) innan jag fick till det korrekt) över huvudet så att man efteråt har ont i huvudet, öronsus och attacker av snurrighet - så vore det ju bra om man hade en bra historia till det också. Typ:

- Mår du inte bra Ellen?
- Nej, för vet du vad. På väg till jobbet idag såg jag en gammal tant bli rånad. Japp, ute på min parkering. Så jag sprang efter rånaren och brottade ner honom och tog tillbaka väskan till tanten. Rånaren hann få in några slag på mig och ett träffade rätt illa på huvudet. Så nu känner jag mig allmänt dålig och mår inte alls bra. Men jag gjorde i alla fall en god gärning.

Det hade känts bättre. Mycket bättre.
Bättre än att mumla fram "jag-hade-bråttom-och-slog-i-huvudet-i-bilen-i-morse".


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback