Jag jobbar sent

Och äter kvällsmat på kontoret:



Nu kan man kanske tycka att det är en rätt kass kvällsmat. Det har man rätt i.
(Man kan också tycka att jag har ett förjävla töntigt mesigt smile på bilden.
Det har man också rätt i.)

Men med tanke på att jag har ont i huvudet, svettas och ska om en timme stå på en scen i en aula för att presentera min (alltså skolans, men det är min baby) hemsida för ett gäng föräldrar och även visa hur deras små barn kan använda den, fastän alla funktioner inte är färdiga än - så tycker jag faktiskt att jag fötjänar en sunkmiddag.

Dessutom firar jag. Så det så.

Kommentarer
Postat av: Jenny

Hoppas att allt gick bra i dag. Hade det varit jag som skulle hålla den där presentationen hade jag nog behövt en betydligt större chokladkaka...

2009-09-02 @ 20:16:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback