Fördelar med att jobba hemifrån

Jag är lite sugen på att göra en lista. Så här kommer en sådan.
Jag kallar den "saker som är bra med att jobba hemifrån".

Vi börjar med det tredje bästa:



3. Man är aldrig ensam. I alla fall inte om man har husdjur. Särskilt katter.



2. Man kan vara lite skönt schizofren. Spotifya Robbie Williams (lite fjortisvarning på det va?) samtidigt som man arbetar med två skärmar och sitter med projekt i photoshop, vilket ju är väldigt vuxet och kompetent.
Eller så kan jag känna mig som en datanördig fjortis, och det är ju också lite schizofrent. Jag är ju inte datanörd.



1. Det allra bästa är ändå att jag kan sjunga med hur högt som helst, och med hur stor inlevelse som helst.
Moulin Rouge-duetter har aldrig låtit så illa, men who cares? I rymden kan ingen höra dig skrika, och hemma kan inga kolleger titta snett på dig. Kick ass!

Kommentarer
Postat av: jänet

haha, fan va lyx o jobba hemifrån! själv får man sitta här på kontoret och sjunga med i duetter.. och leva med allas blickar ;)

Postat av: Pelle

Du kunde inte bädda sängen innan du tog kort och la upp på bloggen? =P

2009-09-18 @ 10:01:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback