Ett tips i all välmening 2

Först kom tipset om fonduegrytan. Jag bara förutsätter att ni alla rusade iväg och köpte en sådan och således har planerat in fondue på menyn ikväll?

Nu kommer ännu ett ovärderligt tips från mig:

Har du tråkigt? Skaffa en fyraåring. Man har aldrig tråkigt med en fyraåring. Det är som att åka berg- och dalbana, upp och ner.

Nu har jag inte tid att blogga längre, jag måste gå och lyssna på en undanflykt som involverar en drake som jobbar med att riva saker och som gillar vitt. Och han jobbar med en mus, och musen tog sönder glaset som nu står trasigt på diskbänken.

Men i alla fall: en fyraåring - och du kommer aldrig ha tråkigt igen.


Kommentarer
Postat av: umemamman

Eller en överaktiv 9- åring som aldrig är tyst.Jag kan lova dig att det blir aldrig en sån där pinsam tystnad när hon är i närheten. Hon kan konsten att ta all luft i ett rum.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback