Om allt jag vill säga

Som alltid när jag är ute och går for tankarna iväg idag på min lunchpromenad. Så är det väl (får jag i alla fall hoppas) för alla. Skillnaden för mig är att jag tänker "Åh, det här borde jag blogga om". Sen kan jag (oftast) besinna mig och inse att "naej, det här vore nog inte så jättekul att läsa om. Om man inte är jag. Och jag läser ju inte min egen blogg precis."

Så, istället kan jag presentera för er en liten sak som jag kallar "Lista på ämnen jag funderade på under min lunchpromenad, och som jag tänkte blogga om men aldrig gjorde".

The lista:

-  Vem i högstadieklassen jag ville vara som, och varför jag är glad att jag inte blev som henne ändå.
-  Hur knäppt ser det ut att gå och ta ut poplåtar på ett imaginärt piano under tiden man promenerar?
- Topplistan på "fula saker man kan göra med sitt hus"
- Den gemensamma nämnaren för alla låtar jag blir totalt förälskad i.
- Hur kul vore det inte att läsa sin fyraårings facebookstatusuppdateringar?
- Jag är en tönt, ergo är jag elak.
- Vem i Wahlgrenfamiljen är egentligen vidrigast?
- Varför bryr jag mig så mycket om vad folk tycker om min blogg? Min blogg, mina regler.

Sen luktade jag lite på nästan utslagna syrener.
Och gick hem och bloggade om det jag inte skulle blogga om.
Sunt.


Kommentarer
Postat av: lisa

jag undrar vad som hände med mitt blogginlägg, det som jag skulle få efter att jag gratis och frivilligt designat om din blogg, du vet DET inlägget? ;)



i övrigt röstar jag på "Den gemensamma nämnaren för alla låtar jag blir totalt förälskad i."

2009-05-15 @ 17:13:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback