Bra eller anus?

Idag har jag på mig ett par strumpbyxor som tydligen är väldigt kontroversiella. Varken nitar eller läder dock, utan helt vanliga strumpbyxor. Tvåfärgade.

Såhär ser de ut:

 

De är alltså ljusa på framsidan och svarta på baksidan.
Och väcker "enorma" reaktioner. Jag tror inte att jag har haft mig på dem en enda dag utan att någon har kommenterat.

Min man hatar dem.
Jag älskar dem.
Vissa kompisar säger att de "inte riktigt är deras stil" (läs: de hatar dem).

Jag själv förstår inte riktigt grejen. Ett par svartvita strumpbyxor liksom. Men när till och med människor som jag känt i tio minuter börja kommentera (och då inte på krogen, utan i en jobbsituation) känns det som att jag måste få ett svar på frågan en gång för alla.

Dessa strumpbyxor, är de bra eller anus?
Svara i kommentatorsfältet tack.
I alla fall nån? Snälla?

(Blogginspirationen är nere på noll, ja)

Kommentarer
Postat av: Anonym

skitsnygga! Stå på dig!

2009-05-14 @ 15:53:08
Postat av: Lilla Vild

Dom är ju skitcoola! Me like...

Postat av: lisa

bra!

2009-05-14 @ 18:12:42
Postat av: Rävelina

Så störtläckra!! Fortsätt använda.

2009-05-14 @ 19:46:36
Postat av: Anli

Jag skulle inte använda dom (använder inga strumpbyxor alls), men jag tyckte dom var ashäftiga! Var har du köpt dom? Har aldrig sett såna tidigare.

2009-05-14 @ 22:59:26
Postat av: milimina

jag tycker de är coola :)

2009-05-15 @ 06:50:03
Postat av: Ellen

De är inköpta på Lindex. Och nu blev det här nästan en modeblogg. Coolt! :-)

2009-05-15 @ 07:48:26
Postat av: Carl

Fula

2009-05-16 @ 00:49:19
Postat av: Ellen

Ha!



Sex mot en. Eller, sju mot två om jag räknar in mig själv och P också.



Domen har fallit. De är snygga!

2009-05-18 @ 10:08:28
Postat av: terry

Chanel har ett par likadana så jag tror att du kommer undan med stilen.

Jag själv gjorde misstaget att köpa vad jag trodde var 2-pack med ett par vita och ett par svarta strumpbyxor. Det var ett par. Med ett vitt ben och ett svart. Hiskeligt. Vem har sådana förutom emokids?

2009-05-19 @ 11:50:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback