Oops, I did it again.

Jag tror aldrig att jag har haft en bh som passar perfekt. Även om jag provar ut den i en dyr butik och de mäter och har sig, så glider den liksom alltid lite snett under dagen när man rör på sig. Och eftersom jag inte gillar när det ser ut som att jag har fyra tuttar (se inlägget "Tillbaka" här nedan), brukar jag stoppa in en hand och liksom lyfta behagen på plats igen.

Det pinsamma uppstår ju dock när man gör det på jobbet, och liksom inte riktigt orkar gå hela vägen till toaletten för att fixa klyftan. Så att man (ja ja, jag) gör det inne på sitt kontor istället. Snabbt ner med handen och så jaha ja. Hejsan chefen i dörröppningen. Nej, jag sitter inte och tafsar på mig själv. Det ser bara ut så.



Och nej. Jag har inte mustasch. Det ser bara ut så när jag skulle upprepa min "oj vad pinsamt att någon såg mig röra min egna tutte"-min. Och ja, jag inser det lätt absurda i att lägga ut en bild på när jag antastar mig själv.
Men jag vill ju ha läsare. Och sex säljer ju. Väl? Nä?

Kommentarer
Postat av: milimina

skönt att nån mer gör så offentligt :D har man vanlig bh behövsdet bara rättas till nån gång om dan men med amnings-bh och amning x ggr/dag så krävs det mer än bara snabb tillrättaläggning. inte lika diskret...

2009-06-25 @ 10:39:37
Postat av: lisa

det här är nog mitt favoritinlägg hittills. jag ville bara säga det.

2009-06-25 @ 14:22:06
Postat av: Helén

Testa det "ultimata BH-testet".(som jag kallar det.)

Har några BH:ar som det blir fyra tuttar av.De hamnar långt in i garderoben. Tas fram i nödfall.



"BH testet":Ta på BH:n. Böj dig framåt och skaka loss. Ligger de fint kvar i Bh:n så ligger de där hela dan.

Lovar ,det funkar.

Prova helst då i en provhytt inte ute i butiken.

Postat av: Ellen

Lisa - jag är alltid glad när jag kan glädja er skåningar. ;-)



Helén - Been there. Provat det. Måste fortfarande rätta till. Mina tuttar kanske är en sort för sig? Lite levande? Å andra sidan, så mycket plats de får i den här bloggen kommer de säkert snart starta en egen. barabrost.blogg.se

Där man kan följa deras outfit för dagen, humör, ställning... och dessutom skulle den bloggen ha mer läsare än den här.



Jag är helt fel ute med andra ord.



2009-06-25 @ 19:02:19
Postat av: Michaela

Haha, underbar bild XD

2009-09-17 @ 18:24:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback