Ny design

Ni som faktiskt följer min blogg lär notera att den har gått från knallrosa till kritvit (utan synliga länkar) till "hej jag leker journalist"-tema. Och jag vet inte om det är särskilt snyggt nu.

Men länkarna syns i alla fall.

Dessutom har jag lärt mig göra kategorier.
Jag vet inte riktigt hur sunt det känns att det finns en som heter "ännu ett tutt-inlägg".
Men tja. Varför låtsas vara något man inte är?
Tyvärr har jag bara kategoriserat in de senaste inläggen. För ärligt talat, det var ju det där med att jag hade andra saker för mig i livet också.

Nu ska jag bara få er att notera den fina lilla knappen "följ mig på bloglovin" (jag är ett sånt tekniskt geni som har lyckats lista ut vad det är!) så är saken biff sen. Eller sushi. Let's say sushi.


Kommentarer
Postat av: Hanna

Gillar att det står "det här är en header" =). Ännu ett tuttinlägg? Måste jag kolla längre ner och se om det finns många sådana haha!

Postat av: Azzazin

Du é rolig du, sluta inte med det!

Jag har faktiskt följt dig på Bloglovin' i flera månader redan bara så du vet & tycker det är lite kul att det hänt en massa nytt med din blogg som sagt sålänge du inte gör en Rosing eller Blondinbella så lär jag ju fortsätta läsa. (Fast jag beräknar risken att du skulle göra det till +/- 0,0005% ungefär, så keep up the good work!)

2009-06-25 @ 23:13:07
URL: http://azzazin666.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback