Ingen press. Eller jo just det. (åh, så dåligt med ordvits!)

Mitt stora projekt för våren har varit att göra en helt ny hemsida för skolan jag arbetar på.
Ja, ni läste rätt. Ellen "jag kan inte fixa en vettig header till min blogg" har gjort en helt ny hemsida.
Den ska vara färdig att publiceras på fredag, när jag går på semester. Denna deadline har jag satt själv.
För det vill jag skjuta mig i pannan hårt.

Men nu handlade det inte riktigt om vad jag vill göra med min panna, utan om vad en av mina chefer stack in huvudet och sa i morse:

_____________________________________________________________________________________

"När nya hemsidan är helt klar för att bli offentlig och du publicerar den, så kan du väl passa på att skicka ett pressmeddelande till tidningen också. De kanske nappar i nyhetstorkan*"
_____________________________________________________________________________________

Så nu tänkte jag ta och fixa en skogsbrand eller ett dubbelmord eller något sånt.


*(Det sorgliga är att de säkert kommer göra det. "Nyheterna" på en lokaltidnings (ännu mer) lokala sidor är fascinerande i sin totala brist på nyhetsvärde.)

Kommentarer
Postat av: jänet

exciting! let me know when it's up and running så man får se resultatet! :)

Postat av: sabaa

Om du vill ha en header så kan jag göra en till dig =) kolla in min blogg och på inlägget "photoshop" och kolla på mitt jpbb =)

är inte expert, men kan nog lite =)

2009-06-29 @ 18:52:57
URL: http://shiniie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback