Ett tips.

Den här bloggen: http://linakanritafint.blogspot.com/   (jag har i min iver att rensa bort all rosa och svart design lyckats göra så att länkar har vit text. Och därmed inte syns. Det ska åtgärdas snarast (dvs. när jag kommer hem till min make) men tills dess får ni väl låtsas att det är en lek eller något. Vem kan hitta länken?) har jag följt länge (nej det har jag inte. Jag upptäckte den nyss, skäms på mig!). Och nu tipsar jag er.

Enjoy!

(Det är alltså en order. Gå in, leta reda på hennes Zelda-strippar, läs och njut.
Jag tänker helt ignorera att hon är lika gammal som jag och har bok på väg och är sjukt snygg och framgångsrik och hela det köret. Jag finner att livet blir lite enklare om man ignorerar alla de som lever ens drömliv. Det är säkert något jag har som andra vill ha. En förmåga att skriva uppseendeväckande långa parenteser, möjligtvis.)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback