Sexy?

Igar sag vi pa tv ett program dar e4 listade de 100 sexigaste i varlden, of all times. Vi kom in nagon gang runt plats 65. Det var en mycket intressant lista, roligare och mer varierad an de vanliga. Till exempel fanns Alan Rickman, Gerard Depardieu (det du Lisa!!), Nigella Lawson, Bree van de Kamp och Lara Croft med.

I toppen dock var det de vanliga. Brad Pitt, Johnny Depp, Elvis (!) och Marilyn Monroe. Vann gjorde hon som alltid vinner. Och jag forstar faktiskt inte varfor  > sen nar lever vi i en varld dar det ar snyggt att vara en tokig guldfisk?

Min alskade Scarlett Johansson (tank om jag nagon gang kunde lara mig att stava hennes namn ratt) var ocksa pa top 10. Alltid nagot ratt. Nastan sa att jag kan bortse fran att Uma Thurman kom hogre upp pa listan. Vad ar det for FEL pa britter och deras smak?

Inatt dromde jag att min man hade varit otrogen med 20 olika tjejer. Forst blev jag arg, men sen reagerade jag typ med "ok, da far jag ocksa ligga runt". Undrar om det var en slump att jag dromde nagot sant bara nagra timmar efter att ha sett en lista med George Clooney, Richard Gere, Scarlett Johansson (for her, I would step over) Marlon Brando och med Nigel Barker som en av kommentatorerna?

Kommentarer
Postat av: petrametra

Yessss. Vilken underbar header! Skrattar så jag viiiiker mig!



(på min lilla laptop så syns bara lite lite lite av det översta påorden i nedre meningen. Så man kan ANA vad det står - kanske är det inte så för alla, men jag tycker det var hilarious!)

2009-07-30 @ 20:20:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback