M to the A to the L to the M to the Ö!

Min son är arg på mig och försöker stänga in mig på mitt rum. Han har blockerat utgången med täcken och kuddar och diverse leksaker. Jag tycker att det är rätt taskigt, men maken hävdar bestämt att det beror på att sonen är så förbannat trött på att jag hela tiden går och sjunger:

"Jag ska åka till Malmö! Jag ska åka till Malmö! Jag ska åka till Malmö! Jag ska åka till Malmö! Jag ska åka till Malmö! Jag ska åka till Malmö! Jag ska åka till Malmö! Jag ska åka till Malmö! Jag ska åka till Malmö! Helt själv utan baaaaarn!"

Frågan är väl om jag hinner ta mig ut ur mitt fängelse (dvs putta omkull kuddarna och kliva över bollen) innan tåget går.


Kommentarer
Postat av: Lisa

G6ahiC74" rel="nofollow">http://www.youtube.com/watch?v=3G6ahiC74



yeah!

2009-07-15 @ 20:38:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback