Great England!

Yes it is a ordvits.
Jag har inte tangenterna med prickar. Ni vet, de som bara finns i svenska alfabetet. So om jag vill blogga must I antingen go all Swenglish, eller sa maste jag skriva sa har. Utan prickarna.

Vad prefer you? Vad foredrar du?

Vi ar i England. I Herefordshire. We are going british all the way. Direkt vi kom blev vi soaked i regn. Sen mumsade vi fish and chips. Sen gick vi hem, satte en liten brasa i eld och lyssnade whilst den sprakade, och sen drack vi lite cider. Och ate fudge.

Eftersom vi forsoker go british all the way, forsoker vi aven anpassa oss till alla de prejudices vi har om engelska folks. Typ att alla tjejer ar fula (vilket, sad to say, kanske inte ar so much of a prejudice), att alla ungar ar drillade hard i skolan och darfor valuppfostrade, att man dricker mycket beer och cider, samt att man sitter framfor brasan hela tiden.

Det gar val lite sisadar.
Ungarna ar inte sa varst valuppfostrade.
Vi ar lite tired (och fulla) of all the cider.
Brasan tar sig bara var tredje time vi try to light den.
Det ar nog bara jag som faktiskt smalter in.

Att smalta in i omgivningen av fula tjejer var tyvarr easier than I hade hoppats for.

( Eftersom jag love spel, kan ni nu have ett nytt: Vilka ord ville jag skriva on svenska, men kunde inte eftersom jag saknar vissa tangenter, och har therefor translated them till engelska? Det ni!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback