Vad ska jag göra med mitt liv nudå?

Jag har fått mitt första hatinlägg. Se en av kommentarerna nedan om ni vill.
I alla fall, nu funderar jag på hur jag ska gå vidare med livet.

Ska jag:

1) Lägga ner bloggen och allt skrivande och alltså inte kunna göra mitt jobb, få sparken och bli galen på köpet. Hamna ute i skogen i ett litet skjul där jag får psykiska sammanbrott bara någon andas ordet "blogg"?

2) Göra en Linda Skugge och bli tokarg på den som vågar andas något negativt? Fast i såna fall kanske jag också måste sluta kalla mig feminist, och det skulle ju suga.

3) Försöka dämpa den ångest jag nu känner river i mitt inre genom mängder av choklad, och därigenom inte kunna ha några av de nya fina kläder jag har köpt?

Det här tåls att tänka på.
Men först ska jag gå och skära mig lite.
Så att smärtan försvinner...


Kommentarer
Postat av: Malinka

Hahaha, jag tror att det är du själv som skrivit den kommentaren, hahaha! Pinsamt!



;-)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback