Näe, ärligt talat.

Nu har jag räknat, och under 2009 är det bara 3 elaka blogginlägg. Eller fyra, beroende på hur man räknar. (jag räknar  självklart inte elaka saker om melodifestivaldeltagare, de är offentliga. Suck it up)
Det tycker jag faktiskt inte är så farligt.
Eller ja, om man tror att de som skapat radioreklamen läser min blogg och tar åt sig, så kan väl de inläggen också räknas.
Men i övrigt - näe.

Men bara för att jag tog åt mig så mycket av den nu som sagt raderade kommentaren, så ska jag fortsätta på min gullegullbana. Här kommer en gästbloggare: Noa, 3 år.


tyra hej mormor mamma ,   glass  pascal


(Nu förväntar jag mig en mängd "naaaw" i kommentarsfältet. Ok?)

Kommentarer
Postat av: Anonym

kikar in , lust att bli min bloggvän?

Vi kan ju adda varandra på bloglovin?

Postat av: lisa

naaaaw =)

2009-02-28 @ 20:08:36
Postat av: lisa igen

räkna hur många snälla vs neutrala blogginlägg du har skrivit... ;)

2009-02-28 @ 20:09:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback