Men vad fan.

Jag vet inte hur många blogginlägg jag har sett idag som startar med orden "Idag är det fettisdagen, och då äter man semlor" eller något liknande.

Ja, vi vet. Vi är inte dumma i huvudet! Vi har också tillgång till kalender. Eller allmänbildning. Vi bor inte i en källare.
Om man åtminstone kunde ha skrivit ett bra inlägg om semlor. Kanske avslöja fakta som folk inte känner till?
Berätta en rolig anekdot om en semla? Men nej. Folk nöjer sig med att konstatera att de gillar/ogillar semlor.
Och that's it.

Varför gör de på detta viset?

(Och ja, jag vet att jag säkert har 50 kompisar som har bloggat om semlor idag. Jag är så ledsen.
Men jag älskar er ändå.)


Kommentarer
Postat av: malin

Jag håller med, har stört mig EXTREMT på det idag. Och vem fan bryr sig om en semlor, haha ursäkta. Men har nog läst för mycket om semlor idag :P

Postat av: linda

haah...jo jag undrar oxå varför mn skirver dessa inlägg. Det ännu sjukare är att jag var i centrum idag oc 10 minuter innan de stängde klockan 19 så sde de ut lyxsemlorna för halva priset. Delvis 20 istället för 40. Sncka om lååång kö. Man kan äta semla på årets allaa andra dagar, varfr just idag?!

2009-02-24 @ 20:41:48
URL: http://lilomeandmylife.blogg.se/
Postat av: Gabriella

Ohh...Bara JAG som missat det, norrbagge som jag är. Hänger inte med i det svenska kalendariet längre inser jag!



Kul med en 2a för dig med och att du fått jobb som informatör. Gratulerar! Vilket företag?



Du har helt rätt. Jag bytte till socionomstudier, men då vi skulle flytta till Norge och jag hade/har 2 terminer kvar på den utbildningen - vilka måste göras på plats så bestämde jag mig för att skriva c-uppsatsen i mkv och således bli klar med den först och främst. !!!



KRAM, ska kolla igenom din blogg lite snabbt nu!

2009-02-24 @ 21:25:59
URL: http://www.streetwalk.blogg.no
Postat av: Johanne

Ser att du är snabb på att bedöma andras bloggar som dåliga och icke läsvärda. Det är lite komiskt för din är direkt pinsamt dålig. Designen är värdelös, texten för liten och plottrig och inläggen är på dagisnivå och av totalt noll allmänintresse. hahaha, hysteriskt roligt faktiskt att du menar att andra inte har självinsikt. hahaha

2009-02-24 @ 22:43:39
Postat av: jänet

Och att du bloggar om folk som bloggar om semlor, det är roligare då? ;) puss!

2009-02-25 @ 08:25:28
URL: http://aboutjeanette.blogg.se/
Postat av: milimina

vi var lite motvalls och gjorde paj istället ;)

2009-02-25 @ 10:52:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback