Jodå, visst är den barnfokuserad

Jag får inte blogga på alltombarn.se, för min blogg är inte tillräckligt barnfokuserad. Jag tycker ju lätt att de har fel.

När jag bloggar om radioreklam så beror det på barnen, eftersom om jag inte hade haft barn hade jag lyssnat på p1 eller något annat intellektuellt. Men pga sömnbrist orkar jag bara med skvalradio. Alltså: barnblogg!

När jag bloggar om hur tjock jag är så är det för att min hängiga mage hade jag inte haft om jag inte hade klämt ur mig två barn på 5 kilo var. Alltså: barnblogg!

När jag bloggar om melodifestivalen så är det för att jag inte längre blir bjuden på några fester på lördagskvällar nu när jag har barn. Alltså: barnblogg!

När jag gnäller över huvudvärk så beror det på sömnbrist/trotsiga barn/sjuka barn. Alltså: barnblogg!

Jag förstår inte hur de menar? Det är ju rätt uppenbart tycker jag?!

(Jag fick ett tips från en fjortis om att man ska ha bilder för att en blogg ska vara läsvärd. Jag vet inte jag, men vore det inte bättre att gå in på typ en bilddagbok då? Men visst, jag är inte den som vill göra folk besvikna.

Så här kommer en bild:


 

Alltså, jag vet inte. Men det känns inte som att bloggen blev roligare alls?

Kommentarer
Postat av: terry

Jag tycker bilden gjorde hela skillnaden.

Postat av: Tanya

Bilden var verkligen pricken över i. Fjortisen har räddat din blogg.

2009-02-19 @ 22:22:38
URL: http://setasplejs.blogspot.com
Postat av: Gmoll

Du är ju faktiskt riktigt rolig! Trodde väl aldrig att jag skulle lägga Bonanzas blogg bland mina favoriter.

2009-02-21 @ 18:15:03
URL: http://pyromara.blogg.se/?tmp=211004

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback