Förfall

Jag vet inte om jag har berättat om min traumatiska upplevelse häromveckan?

I hålan där jag jobbar finns det självklart, allt enligt håleprincipen, ett gäng pizzerior. Och eftersom staden där jag bor inte har några vettiga pizzerior tänkte jag prova en hålapizzeria. De är alltid bäst.

Så jag går in. Beställer. Betalar. Hämtar dricka. Sätter mig. Får pizzan. Äter. Går därifrån.

Förstår ni vilket trauma?

Jag blev inte erbjuden att äta gratis.
Jag blev inte bjuden på dricka.
Jag blev inte frågad om mitt telefonnummer.
Jag blev inte medbjuden på något konstigt.
Jag blev inte utstirrad av unga killen som jobbade där.

Jäkla skithåla!
Jäkla skitåldrande.
Jäkla skitförfall.
Det måste vara åldern det hängde på, för jag har ju för bövelen gått ner i vikt sen jag senast blev raggad på i en pizzalokal. Det är det jag alltid har sagt. Nu börjar det gå utför. Men jag trodde väl att jag skulle hinna fylla 25 åtminstone.
Men tydligen räknas det från året man fyller. Jag säger då det.

Enda positiva får väl vara att det var en enorm pizza. Och otroligt god.
Så jag lär väl gå dit igen.

Men jag får vänta tills det blir varmare.
Så att jag kan ha lite mindre kläder på mig.


Kommentarer
Postat av: Anneli

Hahahaaha fan va bra, jag väntar spännt på uppdateringen

Postat av: terry

Kan det vara så att boobsen blivit mindre iom viktnedgång?

(moahahahahaha hånskrattar b-kupan)

2009-02-18 @ 20:15:26
URL: http://terreleene.blogg.se/
Postat av: Ellen

Nehej dy tärrie, de är samma som innan. Så gåtan kvarstår.

2009-02-19 @ 11:40:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback