Blond.

Melodifestivalen. Ett återkommande favoritämne. Men inte idag.
Nu vill jag inte vara elak, men...
Vem lurar jag? Jag lever för att vara elak. Den här bloggen är väl ett levande bevis för det?
(Mitt berömda white trash-bingoinlägg kan ju vittna om det om något)

I alla fall. Nu vill jag vara elak.

Vad fan är det för fel på blonderade killar? Vad är det som driver vissa killar att blondera sig? Finns det någon blonderad kille som inte är... vidrig?

To prove my åsikt:

    


Eller tänk på Billy i AllyMcBeal (för de förmodade tonåringar som läser min blogg: Ally McBeal var en tv-serie mellan 97-02 om en anorektisk, neurotisk, psykotisk advokat), när han var normal och snäll så var han brunhårig. Sen fick han hjärntumör, blev allmänt vidrig och... blonderade håret!

I rest my case! (Jag vet. Det är som en sjukdom. Hur svårt kan det vara att skriva på svenska?)

Kommentarer
Postat av: P

Furumannen? Han är ju snäll...

2009-02-22 @ 20:21:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback