Vem behöver principer?

Jag: Jag skulle aldrig kunna tänka mig att bo i ett sjuttiotalshus.
Jag: Ett trähus ska det vara. Med knarrande golv. Med spröjsade fönster. Från absolut senast 1930-talet
Jag: Jag vill bo långt ute på landet.
Jag: Jag vill bo i ett bostadsområde inne i stan, men med lite trafik.
Jag: Jag vill bo på landet nära stan
Jag: Egentligen kanske vi borde bo i ett hus som inte kräver så mycket underhåll? Vi är ju inte så händiga.
Jag: Åh, ett underbart renoveringsobjekt från 1920-talet, det vill jag köpa.
Jag: Hmm... vi kanske skulle bo i lägenhet och bara ha sommarstuga?
Jag: Vi måste flytta till hus snart, ungarna behöver en riktig trädgård.
Jag: Kanske skulle vi köpa en fyra i samma område som vi bor nu och skita i hus?
Jag: Jag vill ut på landet NUUUU!
Jag: Vi väntar med att köpa hus tills maken har slutat plugga.
Jag: Varför kommer det aldrig ut några nya hus på hemnet?
Jag: Gud vilket sött litet kedjehus.
Jag: Usch, aldrig att jag vill bo i kedjehus, det verkar så instängt.

Vilken tur att man får ändra sig här i världen!

(Just nu är vi förälskade i... ett mexitegelhus från sjuttiotalet! I rest my case)

Kommentarer
Postat av: Marita

Hej hej!

Är du intresserad utav hår så rekommenderar jag dig starkt att läsa min blogg. Nu har jag dessutom en tävling där du kan vinna hårvårdskit från Schwarzkopf värda från 500 styck. Ställ gärna dina egna hårfrågor, jag svarar med glädje. Ha det så bra =)

Postat av: Leos pappa

principer är för människor som inte kan hålla två motstridiga tankar i huvudet samtidigt.

2009-08-14 @ 14:39:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback