Tillbaka till framtiden

Idag var jag på IKEA på lunchen. Jag var tvungen att visa maken vilka spotlights han skulle köpa till lägenheten.
Anyhow, när man går in på Ikea i Örebro är det här det första man ser:



Är det bara jag, eller ser det här vardagsrummet precis ut som de i 80-talsfilmer som handlade om framtiden?
Ni vet "nu är det 2022 och så här ser det ut i ett typiskt hem då".
Det saknas bara en tv som sänder via hologram.
Och ett talande kylskåp.

Men det kanske finns med i nästa Ikeakatalog.
Välkommen till framtiden!

(På köpcentret intill var det tydligen galapremiär där. Vi mötte Anders Lundin. Inte mötte som i "jag drog in honom på toaletten och antastade honom", utan vi gick förbi honom bara. But a girl can dream?)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback