Ska jag...?

Jag har nu haft huvudvärk i tre dygn. Konstant. Jag har vaknat med huvudvärk, jag har somnat med huvudvärk. Jag har ätit alvedon, jag har ätit ipren. Jag har ätit alvedon och ipren tillsammans. Jag har bett om massage från mina barn och min man (de tidigare gör det hellre, men den senare gör det bättre) och jag har klagat otroligt mycket i mina facebookstatusuppdateringar.

Nu känns det som att gränsen är nådd. Jag har inte tid eller ork att ha så här ont i huvudet. Så jag funderar på om jag ska ge mig på det där lite förbjudna. Den där universalmedicinen mot huvudvärk, som alltid fungerar.
Vågar jag? Ska jag? Bör jag?


Kommentarer
Postat av: Kati

Självklart ska du det!

Är inne på mitt tredje dygn med konstant huvudvärk själv och tyvärr hjälpte det inte med choklad för min del, men prova du ;-)

2009-08-19 @ 10:22:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback