Mmm... svett!

Om man saknar sin partner när man är på jobbet, så kan man använda hans (ja, det här fungerar bara om man är a) heterosexuell eller b) homosexuell med andra deopreferenser än ens partner) deo på morgonen.

Så när man saknar den man nu bor med som använder en annan deo än en själv, så luktar man bara lite på sina armhålor. Så känner man sig kär och lycklig sen.

(Fundering 1: Kan det vara detta beteende som gör att jag inte blir medbjuden på gemensamma jobbluncher?)

(Fundering 2: Kan det möjligtvis vara så att jag borde lägga till kategorin "Det här ville ni egentligen inte veta" på min blogg?)

Kommentarer
Postat av: Leos pappa

Nånstans runt detta inlägg så tror jag vi passerade den luddiga gräsnen mellan personligt och privat :)



2009-08-14 @ 07:46:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback