Inte riktigt va?

På Facebook finns en liten notis där man gör reklam för en menskopp. Den sägs göra så att man glömmer att man har mens.

Alltså, knappast va? Antagligen är den reklamen skriven av en man. För hur smidig och bra menskoppen än är, så är den ingen mirakelprodukt. Det är lite som att säga "blunda så att du inte ser blodet, så märker du inte att du har blivit skjuten".

Men visst, om man ÄVEN glömmer värk i hela kroppen, magkramper, svullnad, viktökning, sötsug och dåligt humör, så hjälper säkert menskoppen så pass bra att man glömmer att man har mens. Men med tanke på att man då måste vara i princip schizofren, så är det nog en hel massa andra saker man också har glömt.

Typ sitt namn.

Kommentarer
Postat av: Danitra

Det finns hjälp att få för dina problem. Det ska väl ändå inte behöva vara ett lidande att ha mens? Med risk för att låta odräglig så märker inte jag av min överhuvudtaget. Förutom blodet då.

Postat av: Berit

Det går en reklam på tv nu, för bindor. Dessa bindor ska tydligen "göra det roligare att ha mens".

Ska köpa hem hela bindlagret, nästa gång jag handlar, för här behövs all hjälp jag kan få för att få en roligare mens.

2009-08-12 @ 23:01:29
URL: http://kletskiten.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback