Fuck! (Åh vad fint med ullegulligt typsnitt i kombo med svärord)

Idag väntade vi på tre besked.
Två av dem har vi fått: dåliga.
Det tredje väntar vi fortfarande på.

Min syster har kanske fått svininfluensan.
Förutom att det självklart är jättesynd om henne, innebär det kanske också
att jag inte får träffa henne innan hon åker utomlands. Ett halvår.
Jag gråter nästan redan.

Jag är förkyld. Näsan rinner och ögonen snorar.
Eller kanske tvärtom.

Eftersom jag bantar borde jag hålla mig undan från sötsaker.
Idag har jag ätit tre skivor sockerkaka.
Jag gillar inte sockerkaka.

Det är en vecka kvar till nästa avsnitt av True Blood.

(Alternativ rubrik: All the reasons to why it sucks to be me right now)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback