En Riktig Mamma

Vem är världens bästa mamma?
Jo, om du frågar Emmy när hon öppnar sitt paket på fredag, så är det nog jag.



Det här kan man också se som ett test i leken "Är du en riktig förälder?"
Name that Doll!

(Till er som inte har barn kan jag tipsa att dockan heter något av följande:
Macka Packa
Iggle Piggle
Ninky Nonk
Tinky Tonk
Oopsy Daisy
Pontipin
Votting
Haa-Hoo
Alla namn är från ett och samma program. No wonder ungar idag får psykiska besvär)

Sen tänkte jag satsa på "Världens bästa fru" också, och köpa en liten cheerleaderkostym.



Men det fick jag inte för personalen.
De sa något om en skam för det kvinnliga könet, något om förargelseväckande beteende.
Sedan inflikade en som stod bakom mig i kön att psykvården faktiskt inte kan ta emot fler traumatiserade människor.

Så jag fick ta av mig den igen.





Kommentarer
Postat av: JsN

Pytte fick ninkenonken och alla figurerna i plast... GeKås du vet.

2009-08-25 @ 19:03:21
Postat av: Anna

Iggle Piggle, I drömmarnas trädgård!

2009-08-25 @ 21:13:27
Postat av: Pelle

Iggle piggle, piggle ponk, dax att fånga en...

2009-08-25 @ 22:03:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback