Dagen i bilder

Emmy fyllde 2 år.
Vi tog ledigt från jobb (eller jag gjorde det. Min make är ju en sån där slacker utan jobb. Student, kallas det visst)
Sen åkte vi till ett lekland:



Ungarna bjöd mig på muffins. De var av garn, så man fick inte äta dem.
Så jag fick spotta ut.


De hade ett mini-coop där. Man kunde handla vilka varor som helst.
Emmy lastade hela vagnen... med glass.
(Och nej, hon försöker inte härma lokalbefolkningens klädstil, hon är blöt sen vattenleken)



"Jag vill inte vara någon fucking prinsessa!"
Noa är en pojke.



"Jag vill inte vara någon fucking prinsessa!"
Emmy är tjej.
Jag får verkligen ingen koll på det här med vad som är könstypiskt.
Så förvirrande.



Sen spelade jag in porrfilm. Eller nej, vi lekte brandmän.
Det finns tydligen en video på mig när jag glider nerför stången.
Brandmansstången alltså. Inget porr, bara lek.



"Vill du att jag ska dra fram slangen nu?"
Eller just ja. Ingen porr, bara lek.
Ungarna var ju med.

Sen åkte vi till badhuset. Därifrån får ni inga bilder.
Då hade ju kameran blivit blöt!

Nu blir det räkor, aioli och baguette. Och Pippi med Popcorn till.


Kommentarer
Postat av: Anna

Det där leklandet såg roligt ut, var ligger det?

2009-08-28 @ 19:53:02
Postat av: Ellen

I Hallsberg!

2009-08-28 @ 20:51:25
Postat av: colle

hehe fina bilder du tar :) såg bra ut :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback