Cheese!

Ni vet när man gick i gymnasiet/högstadiet och tittade i skolkatalogerna? Hur man letade reda på de snyggaste i skolan, de fulaste, de som såg konstigast ut, de nya, de med snyggast kläder, de "alternativa". Inte kom personalen undan heller. Man letade upp "minst fula vuxna som jobbar på skolan", man (okej då, jag) scannade av efter snygga unga nya lärare, man garvade åt de som hade noll koll och man hånade alla lärare som var kvar på 80-talet.

Kommer ni sedan ihåg lyckan om man hittade sparade skolkataloger från något decennium tillbaka? Vilken guldgruva! Där kunde man verkligen håna, skratta, spana och ha kul. Jätteroligt!

Åh, förresten. Har jag nämnt att jag arbetar på en gymnasieskola?
Har jag sagt att det är fotografering idag?
Till skolkatalogen ja.

Kul.

Kommentarer
Postat av: JOSEFINE

godmorgon :D hoppas du får en bra fredag!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback