Äh, vi slänger in en lista!

DAGENS VILL HA:  Bra bostadsbesked
DAGENS KLÄDSEL: Klänning as usual. Idag är den randig i färgerna lila, vit, svart.
DAGENS SMINK: Samma som always. Grå ögonskugga, eyeliner, mascara. Foundation. Rouge.
DAGENS FRISYR: Hästsvans, så att man riktigt ser all utväxt
DAGENS HÄNDELSE: Inget, än så länge. Jag hoppas på att kunna uppdatera med en mängd bra händelser.
DAGENS LÅT: Use somebody med Takida. Jäkla skitlåt, ändå har jag fått den på hjärnan.
DAGENS PLANER: Att överleva förkylningan. Att inte falla för godisfrestelser.
DAGENS SAKNAD: Ett socialt liv. Fast det är ett återkommande tema, inte bara idag.
DAGENS DUMMASTE: Regnet
DAGENS SJUKA: Att jag lyckas bli dunderförkyld. Igen. Jag var ju för bövelen sjuk förra veckan!
DAGENS DROG: Cola. Ja, jag har ett beroende. Shut up!
DAGENS KRAM: Ingen. Oj!
DAGENS PUSS: 5 hejdåpussar från Noa, 3 från Emmy och 2 från P.
DAGENS KÖP: Inget än. Jag hoppas på sushi till lunch. Eller möjligtvis ett hus. Helst hus.
DAGENS GODIS: Inget. And it will stay that way ffs!!
DAGENS HUMÖR: Nervös. Så inihelvete.
DAGENS ORD: "Snörvel" (jodå, ljud räknas)

Jag har faktiskt nästan aldrig haft med en lista. Så det är visst ok. Särskilt när man är förkyld och inte hittar texten till Idol-Olas senaste "hit" (något med the sky's the limit) så att man kan skriva en dräpande text om hur dålig den är.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Kings of leon, inte Takida!

2009-08-26 @ 17:18:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback