Triumf!

Jag har ont i halsen.
Jag har ont i halsen.
Det är irriterat och ömt i min hals.

Och detta, kära vänner, betyder att jag har en fullkomligt legitim anledning till att inte kunna gymma imorgon.

Onödigt lång parentes 1: (Nu kommer säkert någon påstå att man visst kan gymma med ont i halsen. Säkerligen någon sån person som inbillar sig att jag omöjligen kan gå upp ett kilo av att sova. Men då kan jag bara upplysa er om att jo, jag blir alltid alltid alltid jättedålig om jag anstränger mig fysiskt när jag har minsta lilla förkylningssymptom. OCH - jo, jag kan visst gå upp ett kilo av att bara sova. Precis som att jag kan gå upp två kilo av en pizza.. Ett halvt kilo av en chokladkaka etc. Det är ingen inbillning, det är fakta. Jag har bantat i över ett år (och det har gått jävligt bra, vill jag tillägga), så nog känner jag min kropp allt.)

Onödigt lång parentes 2:
(Det här innebär alltså inte att jag inte ska träna alls. Det ska jag, ty jag vill inte behöva gömma mig i en burkhini i sommar. Mindre daller, mera... något som rimmar på daller och passar in. I alla fall, jag ska bara se till att nästa tid jag bokar inte är klockan åtta. På morgonen. På en fredag.  Det är allt. (Jag kämpar stenhårt med att undvika engelska ord. Lite beröm angående det skulle vara uppskattat.))



Kommentarer
Postat av: jänet

burkini... fniss.. ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback