Kära tingsrätt...

Jag undrar om följjande:

Fru sitter med blonderingsfärg i håret
Make: Du! Skölj håret! Jag glömdeblanda i blonderingskrämen.
Fru: Du skojar?!
Make: Nej! In i duschen, jag åker till ica och handlar ny färg.
Make kommer hem till fru med gult hår och säger: jag köpte lite choklad för att göra dig glad
Fru med gult hår: Jag BANTAR!
Make: Ojdå.
Make: Nu färgar vi om.
Fru: Jag hatar dig.

Jag undrar alltså om det räcker för att slippa betänkningstiden på 6 månader som vanligen behövs för skilsmässa?
Svara gärna till [email protected]


Kommentarer
Postat av: jänet

that's why you hire Jänet to do that kind of work. It takes brains you know.



;)

Postat av: terry

Alltså nu vill inte jag vara en sån där "du ska inte klaga"-person, men...din partner blandade hårfärg till dig. Han kom på sitt misstag. Han åkte och köpte ny färg. Och choklad.

Hade inte jag haft en lika fin partner själv hade jag kunnat tänka mig att köpa'na.

Dessutom är gult fint och passar utmärkt i påsk. Och om du äter jättemycket choklad blir du fin och kycklinglik till formen.

2009-04-07 @ 17:25:44
URL: http://terreleene.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback