He knows me so well

En kompis berättar att hennes unge verkar känna henne så bra. Han vet vad hennes favoriträtt är, vilken hennes favoritfärg är och sånt. Skulle jag fråga Noa något sånt skulle han säga "what now?". Eller det skulle han ju inte, eftersom han enbart är fyra år. Han skulle säga "ehh... vet inte?". Men han har rätt bra koll på sin kära mor ändå.

Som i helgen när han och hans moster lekte med en boll på golvet. Han frågade om jag ville vara med och jag sa nej. Varpå han konstaterar: "Du vill hellre slappa i soffan och dricka vin."

Favoritfärg, schmavoritfärg.
Jag är glad om han memorerar systembolagsnumret till mitt favoritvin.

Kommentarer
Postat av: poor little rich girl

ja det är väldigt, väldigt synd om mig. faktiskt.



men det är lite synd om dig också som måste/tvingas/får offra dig att åka till Amsterdam.



kanske skulle vi starta en synd-om-oss-klubb? vad sägs?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback