Happy birthday to me.

Trodde ni verkligen att en narcissist som jag skulle låta min 25-årsdag få passera obemärkt? Knappast va.
Därför, i full "fläka ut hela sitt liv på nätet"-anda, presenterar jag:

Min födelsedag!




Först åt vi tårta. Och nej, det är inte jag på bilden. Men hey - jag var osminkad. Inga osminkade bilder på en offentlig blogg. Mina barn däremot är jag bekväm med att hänga ut. Etisk och fin är jag.



Av mina barn fick jag ett par härligt kitschigt fula plyschtärningar till min lilla bil. Så att jag smälter in i det raggarsamhälle där jag arbetar. De är så empatiska.



Efter jobbet fick jag äta vilken rätt jag ville. Ty sådan är traditionen i vår familj. I mitt fall innebar "vilken rätt jag vill" Moules Marinières, med hemmagjorda pommes till. Och aioli. Ser ni hur gott det var?



Sen skulle jag/vi försöka ta en bild på mig i min nyinköpta födelsedagsklänning. Utan att tuttarna skulle se mosade ut. Och utan att håret skulle skrika "silverschampo, here I am. Kom och ta mig långt härifrån klapp klapp". Som synes misslyckades det.



Så istället hånglade vi. Herregud, mannen har precis gett mig en resa till Amsterdam. Klart han får lite kärlek!

Glad födelsedag (här tänkte jag göra en snygg svengelsk direktöversättning av ordet birthday. Tills jag insåg att tja... det redan var det) till mig!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Kikar in.

Fin blogg du har.



Kram

Postat av: lisa

ällän! grattis igen. äntligen halvvägs till 50. välkommen till livsinsikten och allt det där som kommer automatiskt. jag är dessutom väldigt positiv till det här håret, det är inte alls så gult som du har fått mig att tro. och med lite silverschampo kommer det bli ännu snyggare, färgen ser ut att funka bra på dig. och för att inte tala om klänningen. den är väldigt fin.

2009-04-08 @ 20:50:10
Postat av: M.a.D.D.i.X - Ung Mamma & Gravid

GÖTTANS! Maten såg ju sååå mums ut! =) Haft en bra dag?



Designauktion PÅGÅR! Just nu 21 kr!

2009-04-09 @ 21:58:54
URL: http://madelene1986.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback