Sporadiska blogginlägg

Det känns som att jag inte har något flyt i min blogg. Som att jag borde blogga oftare.
Men jag ser inte när jag ska hinna?

Vakna
Duscha bajsmonstret (alltså ettåringen)
Äta frukost
Lämna barnen på dagis
Jobba
Luncha
Jobba
Åka hem
Leka med barnen
Äta kvällsmat
Ignorera tvätten
Ignorera dammhögarna
Ignorera de igensmutsade fönsterrutorna
Ignorera kattlådan som behövs rensas
Ignorera bananflugorna i köket
Ignorera alla fläckar på golvet
Slappa i soffan två-tre timmar
Sova

Hm. Jag har en vag aning om att någonstans där emellan kanske jag skulle hinna med fem minuter vid bloggen?

Kommentarer
Postat av: Lovisa

Jag vet inte jag. Det tar en jäkla massa tid o energi att ignorera saker!

2008-10-08 @ 21:44:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback