Kära principer...

Jag vill göra slut! Jag vill inte ha er kvar. Jag hoppas att ni har gett er av när jag vaknar imorgon, tack!

I fortsättningen vill jag inte se ert fula nylle när jag sätter den trotsiga treåringen framför ännu en timme med barnkanalen.
Jag vill inte höra era töntiga protester när jag köper hem lite tröstmat från Max efter ännu en natt med för lite sömn.

Ni tillför inte längre något till vår relation. Jag vet att ni påstår att ni värnar om barnen, men jag känner det som att ni inte längre bryr er om mitt välbefinnande.

Gråt inte, kära principer. Ni kanske får komma tillbaka någon gång. Ring någon dag då barnen är glada hela tiden, jag har fått tillräckligt med sömn och solen skiner. Ni kan ju alltid få umgängesrätt!

Kommentarer
Postat av: Bildekor

Rätt fin blogg faktiskt. :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback