Prostitution

Att få massage måste vara lite liknande att gå till en prostituerad.
Man kommer dit, klär av sig, någon rör din kropp på annars dolda ställen - och sen klär man på sig och betalar och försöker föra en konversation samtidigt som ens hjärna försöker undvika tanken "hon har sett mina bröst".

Annars tycker jag om massage. Förutom att det är så förjordans pinsamt. Jag brukar alltid föreställa mig att kunden innan mig (jättelångt innan mig, så att han inte har legat på samma brits) var en jättetjock, hårig och svettig lastbilschaffis. Då borde ju en tjock småbarnsmamma med celluliter och bristningar vara peanuts. Jag har ju inte hår på ryggen liksom. Dessutom borde masserandet av mig vara lite mediterande. Jag vet själv hur det känns när jag knådar en bulldeg, man blir liksom lite fascinerad av hur händerna omsluts av allt det mjuka, och degens rörelser hypnotiserar en nästan. Ungefär som att kolla på en lavalampa. Så borde det kännas att massera mina lår.

När jag tänker på det så hoppas jag att massörer har någon slags fond de kan söka terapipengar ur. De kan de nog behöva.

Kommentarer
Postat av: Kommando-mamman

Jag hatar att få massage. Hatar.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback