Munkavel kanske vore en idé?

Idag rapporterade sonens förskolepedagoger om att han vid lunchen hade sagt:
"Min pappa är dum. Jag får inte titta på nya Pippi!"

Och det är ju rätt gulligt, och dessutom fick han önskad effekt, eftersom maken genast gick hem och satte på "nya Pippi" (Pippi på de sju haven, som han fick i present för ett tag sedan)

Jag är mest nöjd så länge han inte häver ur sig saker som:
"Mamma grät igår för pappa hade inte köpt choklad"
eller
"Mamma sparkar in smutsen under soffan"

So far, so good!

Kommentarer
Postat av: rudebilly

ja si di där barnen!:)

Min son hade kutat runt på dagis och sagt "mamma, ta av dig tröjan NU!" :O

knepg unge det där, förstår inte alls varför han har blivit sån (A) :D

Postat av: Johanna

haha barn är för härliga..... =)

2008-11-07 @ 11:03:54
URL: http://misseverything.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback