Jag kämpar...

Det har varit lite tyst ifrån mig.
Och det är för att jag har tagit ett principiellt beslut en gång i tiden, att inte blogga om jobbet.
Det känns lite dumt att göra det.

Men på grund av det beslutet har jag varit tvungen att låta bli att blogga i några dagar, för annars hade jag haft svårt att låta bli. De guldkorn till citat som har kläckts här, hade varit för frestande att citera. Ni ser ju att jag är påväg att göra det redan nu.

Så istället tänker jag blogga om något helt annat.
Typ att jag ska klippa mig.
Det känns lagom ofarligt och ointressant.
Eller kanske om människotyper jag tycker illa om.
Problemet blir väl bara att jag då måste ha tid på mig, det finns ju så många.

Vi får se vad det blir. Jag är dock stolt över att inte ha frångått min princip att aldrig blogga om jobbet.
I alla fall nästan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback