En liten gåta

Fråga: Vad är bättre än en fredag med ett möte i en annan stad?

Svar: En fredag där mötet blivit inställd, så man slipper både bil- och tågresa och möte.

Extrapoäng: En fredag där man upptäcker att man dels väger 65 kilo, dels har svallande hår ner till axlarna och dels ser ut som Heidi Klum i övrigt. Dessutom kan man helt plötsligt äta vad som helst utan att gå upp ett hekto, och det ligger tjockt med snö på marken, vi har några miljoner på banken (egentligen skulle det räcka med att få in betalningen för fakturorna jag skickat iväg) och solen skiner och barnen är inte snoriga.

Men jag tror att vi nöjer oss med ett inställt möte.

Kommentarer
Postat av: B

Alltid något!! :) Tycker att du skriver härligt förövrigt!

Postat av: aequinoxia

Snö? Tillåt mig att disagree. Heidi Klum hade inte varit mitt förstahandsval heller, men hon får duga. I övrigt håller jag som vanligt med dig till fullo.

2008-11-14 @ 13:41:58
URL: http://aequinoxia.blogsome.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback