Och så är det söndag igen!

Om veckorna går fort, går helgerna ännu fortare. Vi har haft det mysigt med melodifestival och bokläsande och lite shopping och skattjakt och sånt.

Men nu till skrytet: Vi har sytt ett par skitasnygga byxor! Alldeles själva! Båda två tillsammans. Eller, egentligen gjorde P lite mer än jag. Eller... rätt mycket mer än jag. Egentligen hjälpte jag bara till. Fast det gjorde jag inte heller ju. Äh vad fan: P har sytt ett par skitasnygga byxor till Emmy alldeles själv! Han är så duktig!

Jag avslutar med ett äkta "jäkla unge, vad SÄGER DU??"-citat:

Noah: Mamma, vad gör du?
Jag: Jag tar av mig min bh.
Noah: Var försiktig med tuttarna. De ramlar annars!

Och honom har jag närt vid min barm. Bokstavligen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback