Den här jäkla vintern...

Den har gjort mig missnöjd. Jag vet inte vad det är med mig, jag brukar vara nöjd med det lilla och vara glad för vardagen. Nu ser jag bara saker som behövs åtgärdas. Jag ägnar min lediga tid åt att vilja förbättra saker istället för att vara nöjd med det jag har. Det skrämmer mig. Varför kan jag inte vara nöjd? Varför kan jag inte bara gilla läget? Njuta av fina barnen och maken, tycka om att bara ha lite ledigt? Irriterande är vad det är!

Men jag skyller på vädret. Det är ju aldrig någonsin sol! Och är det inte sol blir man deppig och sur och missnöjd. Så fort solen kommer tror jag att allt kommer bli bättre. Då ska jag vara nöjd och glad hela tiden.

Eller så behöver jag bara komma ut och göra något extra roligt. Några tips och frivilliga?

Kommentarer
Postat av: sofie

Jag vill också göra nåt roligt!

2008-03-18 @ 11:33:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback